11 May 2012

Love Rain - Episod 14

Assalamualaikum & annyeong haseyo...

Hai korang! sorry lah lama tak update pasal Love Rain. walaupun episod 14 ni dah pun ditayangkan kat Korea pada 8 Mei 2012 yang lepas, sekarang aku baru nak update.

Kesibukan aku menonton Love Rain *ehem* telah menghalang niat aku untuk update blog. hahaha. relevan tak alasan ni? =P

Pape pun, terima kasih lah kat korang yang sentiasa support Blog Kura-Kura. jasa anda tidak mampu saya balas. jeongmal kamsahamnida =D

***

Kalau korang perasan, sejak belakangan ni aku asyik duk update pasal Love Rain je kan. mana pergi entri-entri aku yang lain? errr... tu maksudnya... aku malas nak buat entri lah kan. hahaha =D

Bukan apa, dalam Semester 2 ni, kesibukan aku lain macam sikit. otak aku dah penat fikir macam-macam hal, so tak mampu dah nak fikir idea lain untuk buat entri. alaaa... aku update pasal Love Rain pun ok jugak kan? kan kan kan? =P

Buat masa ni, aku akan update pasal Love Rain je dulu lah ye *bila ada masa free*. kang bila dah habis semester ni, insyaAllah aku akan update entri-entri lain pulak. so, stay tuned~

***



Oh ye. dalam episod ni, Hye Jung, mak Joon dah terserempak dengan Ha Na. dan dia dapat tau yang Ha Na tu anak Yoon Hee. memang habis lah Ha Na kena sembur. tu belum lagi kalau Hye Jung tau pasal hubungan Joon dengan Ha Na. aigoo~













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...