10 November 2011

Perkara Yang Nampak Normal Bagi Perempuan Tapi Nampak Pelik Bagi Lelaki

Assalamualaikum & annyeong haseyo...

 

Hai normal girls and weirdo boys. 

Pernah tak korang terpikir, ada banyak benda kat dunia ni.... bila perempuan yang buat, nampak normal. tapi, bila lelaki yang buat, akan nampak sangat pelik pastu orang lain mula nak pandang semacam je.

Nak tau apa dia? Let's check it out~

Pabila perempuan pakai baju kaler pink

Cute!


Pabila lelaki pakai baju kaler pink

Errr....


Ok fine...


Pabila perempuan tengok Power Rangers

Biasa lah tu...


Pabila lelaki tengok Powerpuff Girls

Lelaki lembut?


Pabila perempuan menangis sambil memeluk kawan perempuan yang lain

Perkara biasa...


Pabila lelaki menangis sambil memeluk kawan lelaki yang lain

Skandal!


Pabila perempuan suka kumpul barang-barang comel

Normal


Pabila lelaki suka kumpul barang-barang comel

Erk! Apakah!


Pabila perempuan pakai lip gloss

Every girls wanna look pretty


Pabila lelaki pakai lip gloss

Some guys wanna look pretty?


Pabila perempuan berpimpinan tangan masa melintas jalan



Pabila lelaki berpimpinan tangan masa melintas jalan

HAHA!

6 comments:

mikeyvio said...

hahahaha...yg bju 2 kurg ckit la. kalu laki 2 pkai bju ktat kale pik mcm dlm gmbr 2 mang plik la. kalu pkai bju mlayu, pergh....hnsem weyh!! :D

kurakuraygslow said...

haha. sebab tu saya letak gambar lelaki pakai baju pink yang ketat tu. hehe =P

Nurainna said...

tambah ..kalau perempuan guna payung waktu terik normal..lelaki pulak???gay??

YNA said...

ahahaha..

mg sguh menggambarkan dunia skrg mcm nie, hihihi

pempuan je serba blh, bila part lelaki je jadi pelik, hihihi

btw, salam kenal dear :)

sicomot-comel said...

lelaki muke hensem,pakai t-shirt pink...fullamak,,cair beb ! ahhaha

tp,kalau lelaki pakai baju ketat kaler papepown,masyaAllah,burok seyh!>,<

kurakuraygslow said...

@Nurainna : Kalau lelaki pakai payung masa panas terik tak nampak gay. Tapi nampak macam anak manja..haha =D

@Yna : Yup. Pompuan kan multi-tasking. Haha. Salam kenal jugak =)

@Sicomot-comel : Sebenarnya trend lelaki pakai baju pink dah biasa dah skang. Sebab tu saja je letak gambar lelaki pakai baju ketat..hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...