05 April 2011

Ehem ehem testing testing

Assalamualaikum & annyeong haseyo....



Hai YoonA-YoonA yang tak cute. sebelum ni aku cuma tengok orang lain syok syok je buat blog. aku pun biasa lah, jiwa remaja, nak try jugak. tapi haram, buat je blog jadahnye tak tulis pape. sengal kan aku? ok ok dah tak nak melalut panjang-panjang. aku cuma nak isi masa lapang dengan menulis kat sini dan jugak boleh share pasal muzik sekali. ok lebih tepat interest aku iaitu KPOP!!! cuba tengok gambar besar gedabak di atas..................... (dah tengok dah?). cute kan awek-awek tu. haa tu la eonni (kakak) aku. kalau ada perempuan cakap dorang tak cute, that's mean perempuan tu jeles. kalau ada lelaki cakap dorang tak cantik, lelaki tu gay.




hoot = arrow dance+sexy dance


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...