08 August 2011

Wow SNSD ada muzium sendiri

Assalamualaikum & annyeong haseyo...


Hello SNSD lovers yang sememangnya kiut-miut belaka. ni cuma lah entri segera yang bertujuan untuk memperkenalkan Muzium Online SNSD khas untuk korang sume. aku dapat tau pasal benda alah ni pun dari member-member SONE aku (SONE = gelaran bagi SNSD fans). 

Nak melawat Muzium Online SNSD? sila klik sini


Serius muzium ni best. kiranya dia macam sorotan khas pasal perjalanan karier SNSD ala-ala entri aku yang sebelum ni. part yang best, muzium ni ada enam bahasa yang berbeza. pilih jelah nak baca dalam Bahasa Korea ke, English ke, Bahasa Jepun ke, Chinese ke... France dengan Bahasa Sepanyol pun ada. complete!

So, aku malas nak membebel panjang. korang tengoklah sendiri muzium tu ok. skang ni aku nak jalan-jalan dalam muzium SNSD dulu... ahaks. adios~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...